Selasa, 11 Mac 2014

KAFIR BERTEKAK DENGAN UMAT ISLAM KENA HALAU, TAKBIR!



Inilah wajah kapir yang sengaja buat provokasi terhadap umat Islam sepanjang perbicaraan kes kalimah Allah. Bukan saja mempertahankan penyelewengan akidahnya tetapi juga mempertahankan penyalahgunaan kalimah Allah oleh bukan Islam atas alasan hak asasi manusia.Mujur tak kena penampar oleh umat Islam


Ah Beng masih berhujah mempertahankan hak kristian terhadap kalimah Allah yang disongsangkan 


Betina Melayu yang tidak sedar diri ini mengatakan Melayu yang mempertahankan kalimah Allah menjadi lembu. Sedangkan beliau menjadi 'lembu' kepada si kapir merosakkan agamanya sendiri


Betina ini memakai baju ALLAH RABB AL ALAMIN -ALLAH TUHAN SELURUH ALAM, tetapi cuba menyebar dan mempertahankan penyalahgunaan kalimah Allah oleh puak kristian. 

.

Si betina sedang bertikam lidah dengan NGO's Islam. kenapa betina ini beria-ria membela kristian?


Si kapir ni pula tak habis-habis memprovokasikan umat Islam dengan mempertahankan hak kristian 'menggunakan' kalimah Allah. 

Sila kenal pasti wajah-wajah ini agar kita tahu siapa musuh yang diupah mengintip bantahan umat Islam di Mahkamah Putrajaya tadi. Walaupun prosiding ditangguhkan namun kita jangan terus leka kerana musuh-musuh Islam tidak pernah lalai untuk menghancurkan kita.




Sumber: http://networkedblogs.com/




Tiada ulasan:

Catat Ulasan